Ако вече има подобна тема се извинявам на модераторите, просто искам да започнем тема за споделяне на мнения и отзиви положителни / отрицателни за ползвани в България сервизи, за да се предпазим от некадърници и некоректни майстори.Споделям личен неприятен случай с опел фронтера 2.2 екотек х22sе в Дженеръс Ауто ЕАД, София бул. България, един от официалните представители на Опел в България. Конкретно за проблема преди време на възникна проблем с паленето на студен двигател и закарах автомобила в този сервиз, където в продължение на повече от половин година си измисляха различни причини за проблема и твърдяха, че всичко е наред по автомобила. В резултат ми смениха половината части по двигателя срещу 1700 лева, като състоянието на автомобила е същото както им го закарах. И ето най-култовия момент в целия случай - експертите в Дженеръс Ауто ми казаха, че реално не са отстранили проблема защото стъпковото моторче /пробвано и с тяхно оригинално в сервиза/ не иска да работи в норми, като те лично не знаят от къде идва проблема /щото компютъра не иска да им каже/, както и че не знаят въобще кой може да ми помогне в България. Въпреки това ми връчиха фактура за посочената сума и ме успокоиха, че са откачили половината датчици по двигателя за да мога поне да запаля автомобила и да го изкарам от територията на сервиза /а пък какво приключение е да караш кола побългарена от официалния представител на опел/. За капак като се качих в колата установих, че цяла аларма и имобилайзер са демонтирани щото им пречели да работят. А най-якото обяснение и успокоение за случая ми бе дадено с конкретен пример с опел астра на около 4-5 години, който е постъпил в сервиза преди моя автомобил и още не могат да разберат какво всъщност му е
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Свий
X
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Съчувствам ти колега,доста е неприятно да платиш за нищо.
По принцип Дженеръс Ауто не са нищо особено и досега ми с тях е ,че съм виждал няколко коли правени там и след това се преправят,нищо че съм на 200+ км от там.
Култов случай беше преди 2 или 3 години,когато мои приятел спечели пълно серизиране там и му пращах планка за разпред.вал (колата е Омега Б 2.5 тд),при смяна на агренаж понеже нямали .Да оставим настрана ,че го сменяха цял месец.РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.
0895шест29410 .
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Чак ви се чудя защо въобще ходите в официалните сервизи.
Те открай време са си перачница на пари и школа за обучение на току що завършилите техникум.Отделно плащаш за нищо.
те са създадени да обслужват,а не да ремонтират.Смяна масло на гаранционните и после майсторчетата го продават на черно.
Имаше тема против кварталните гаражни сервизчета -та официалните сервизи искат те да изчезнат .
Коментар
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Първоначално публикуван от robkobg Преглед на мнениеОбикновено при трудни за откриване проблеми, е важно автомобила да е в максимално заводско състояние. Затова са демонтирали алармата и т.н.РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.
0895шест29410 .
Коментар
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнениеХубаво де,ама що не са я монтирали както си е била .Що за безобразие ,нищо не свършили пък дай пари.
Коментар
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Много болна тема... Гледам да си правя, каквото мога сам по колата. Когато не знам, как се прави питам, чета, купувам инструменти, ако обаче се стигне до тежки ремонти при които се изисква разколачване на двигател, или кутия опирам до майстори. Просто нямам гараж, канал и по-масивни инструменти, които си струва да си купиш само ако си изкарваш хляба с тях. В големите оторизирани сервизи колите над 5-6 години ги гледат с крайно пренебрежение, а в София-ауто на Ботевградско ми диагностицираха фронтерата, като с неработещ датчик на налягането на маслото, а тя бе с пукнат корпус на маслената помпа... Демек не са си направили труда дори да отворят сервизната книга и да премерят датчика...
А иначе няма да споменвам пак за последния ми пример при който дадох пари, а получих кофти резултат, че пак лобито тук ще ме изкара лъжец. Цялата работа опира до нормалното и пичовско отношение, което липсва... Казва ти се един срок за ремонт, оказва се друг, става въпрос за едни пари, а после за други, взимаш си колата с обещание, че всичко е ток и жица, а след няколко дни се оказва, че не е... и цялото това нещо, е защото няма никакъв законов регламент! Отношението на повечето хора е, че ти правят услуга, ама не ти правят услуга, защото услугите са безплатни, а ти отиваш с мисълта да си платиш все пак и си плащаш. В този ред на мисли става въпрос за работа, а не за услуга и е редно отношението да е различно. Бих ходил в големи сервизи, където работят само с оригинални части, които струват няколко пъти повече, ако поне при тях имаше някаква гаранция и НОРМАЛНО отношение!ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Проблемът не е в електрониката, проблемът е че никой не разбира. Вероятно има някое закъсано кабелче или слаба връзка, ама официалните майстори като си нямат и идея какъв е принципа на работа ...
Коментар
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Първоначално публикуван от Traum Преглед на мнениеПроблемът не е в електрониката, проблемът е че никой не разбира. Вероятно има някое закъсано кабелче или слаба връзка, ама официалните майстори като си нямат и идея какъв е принципа на работа ...
Забелязал съм тенденция ,че след като проблема не излезе на първо четене с проста диагностика ,се започва безразборна смяна на възли и детайли с надеждата да се открие проблема.Тук случая е точно такъв и контрата избива в клиента ,които е платил 1700 български лева за некадърност.
Мисля ,че ще е получил фактури и т.н.Също мисля ,че при намиране на проблема в друг сервиз пак с фактура ,само с появата на тея документи и кадърен адвокат ,Дженеръс ще започнат да го уважават рязко ..........РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.
0895шест29410 .
Коментар
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Всичко е въпрос на късмет или каръщина, колкото до даден майстор, открия ли такъв от който съм доволен и ми е ремонтирал няколко пъти джипката с качествени ремонти, то за мен въпросния майстор ми става като личен лекар на фронти, лошо става ако се наложи да търсиш нов майстор, тогава чета до скъсване всякакви отзиви, препоръки и с доказано свършена успешна работа, така процедирам всеки път, когато търся майстор в каквато и да е сфера... (винаги може да има и неприятни изключения, но това е пак въпрос на късмет или каръщина)...
п.с. Според мен, относно официалните представители независимо към коя марка, политиката им по принцип към другите развити страни, е че не ремонтират(поправят) дадена част, а само сменят гаранционно или извънгаранционно цели части, монтаж-демонтаж без поправки и си правят стандартните обслужвания - масла, филтри, диагностики и т.н....
Коментар
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Преди бях писал за официалните сервизи - на какъв принцип действат:
http://www.offroad-bulgaria.com/show...7905&p=2239335
В оторизиран сервиз бих занесъл нещо само гаранционно.Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.
Коментар
-
От: Да споделим мнение за неприятните ни моменти с автосервизите с България
Първоначално публикуван от mamceto Преглед на мнениеТова е самата истина в официалните сервизи няма ремонт а само подмяна на части. Персоналът в тези сервизи е абсолютно некомпетентен.Последно редактирано от kuzdov; 29-09-14, 23:57."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар